דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק נכון בעסק - כל הדרכים 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 4745 פעמים ]

 

מילת המפתח בניהול עסקים היא שיווק - עסק יכול לייצר את המוצרים הטובים ביותר ולהיות מנוהל בצורה הטובה ביותר, אך ללא שיווק נכון הוא פשוט לא ימכור. עסק חדש צריך, בראש ובראשונה, להתחיל בתוכנית שיווקית במטרה להגביר את החשיפה של הלקוחות הפוטנציאלים למוצריו ולגרום להם להכיר אותו ולקנות ממנו. איך אפשר לשווק את העסק שלכם? לפניכם כמה רעיונות -


    • אינטרנט - כיום אנשים רבים מכל העולם משתמשים באינטרנט כמקור עיקרי לחיפוש מידע על מוצרים ושירותים שונים ולכן שיווק של עסק חייב לתת על כך את הדעת. חשוב כי לעסק יהיה אתר תדמית מקצועי ואסתטי, אשר יעביר לגולשים את המסרים המבוקשים ויכלול את כל המידע הרלוונטי על העסק ועל השירותים והמוצרים שהוא מוכר. כמו כן חשוב לכלול באתר מידע על דרכי יצירת הקשר עם העסק. שיווק באינטרנט זול כמעט מכל אפיק שיווק אחר ומתאים גם לעסקים בעלי תקציב מוגבל.
    • כנסים וירידים - כנסים וירידים מקצועיים הם דרך טובה להשיג שיווק של העסק, מאחר והן חושפות אותו בפני קהל ממוקד של לקוחות פוטנציאלים. חברות שיודעות לעשות שימוש נכון בכלי שיווק זה יוכלו להשיג לקוחות פוטנציאלים רבים באמצעות תערוכות, ירידים וכנסים, ובעזרת פעולות שיווק משלימות להפוך אותם ללקוחות של ממש.
    • פלאיירים - פלאיירים הם מודעות פרסומיות המכילות מידע אודות העסק שלכם או מידע על מבצעים שונים בעסק. ניתן לחלק אותם בכל מקום שבו ישנם לקוחות פוטנציאלים - החל מתיבות דואר וכלה בקניונים. למרות שפוטנציאל המכירה שלהם נמוך, הם מגבירים את המודעות לעסק ולשירותיו ועסקים רבים משתמשים בהם כאפיק שיווקי לגיטימי.
    • טלמרקטינג - טלמרקטינג טוב אינו זול אבל זוהי דרך מצוינת להשיג שיווק ממוקד ולפנות באופן ישיר ללקוחות שאנו מאמינים שישיגו תועלת מעבודה עימנו.
    • דיוור ישיר - כמו טלמרקטינג, גם דיוור ישיר- פניה ללקוחות באופן אישי באמצעות הדואר או המייל - יכול להשיג את אותה המטרה. עם זאת, לרוב תהיה זו פעולה שיווקית משלימה לטלמרקטינג, שכן ללא יצירת קשר נוסף יתכן ושיווק בדרך זו לא ישיג את מטרתו.
    • פרסום - עבור עסקים המסוגלים לעמוד בעלויות הכרוכות בכך, פרסום הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשיווק העסק. מפרסום בעיתונות ועד פרסום בטלוויזיה, מפרסום ברדיו ועד שלטי חוצות - הכל אפשרי בהתאם לתקציב שלכם.
    • מתנות ומוצרי פרסום - מתנות שונות וחלוקה של דוגמיות או מוצרי פרסום שונים, יכולים להשיג שיווק טוב לעסק אם הדבר נעשה בקפידה ולא באופן המוני.

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן, שיווק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב